Fodboldtilbud til ungdomsspillere i Boldklubben FIX – Efterår 2024

24. juni 2024 kl. 11:29

Kære fodboldspillere og forældre

Herunder en oversigt over de mange fodboldtilbud som Boldklubben FIX udbyder i efteråret. Alle er velkomne i Boldklubben FIX, og vi er glade for, at vi i efteråret kan tilbyde fodboldhold til alle ungdomsårgange (med undtagelse af U18 piger). Vi starter desuden årgang 2020 op efter sommerferien og her er der allerede fart på indmeldelserne. Der er på enkelte årgange allerede ventelister, og der oprettes løbende ventelister på andre årgange i takt med, at kapaciteten fyldes op. Kontakt de enkelte årgange for nærmere information omkring opstart, træningsdage, prøvetræning og ventelister (læs mere her – tryk her):

Årgang 2020, 2019 og 2018 MIX:

Disse tre årgange er MIX-årgange, hvor både drenge og piger er velkomne. Børn fra 2020 har allerede i foråret haft mulighed for at prøvetræne hos 2019 og vil efter sommerferien træne opdelt i egen årgang.

Alle MIX-hold træner og spille deres kampe i Pilesvinget, ved klubhuset (i Tingbjerg eller indendørs over vinteren).

FIX Piger:

U8, U9 + U10 truppen består af årgang 2017, 2016 & 2015. Disse piger træner samlet, men kan opdeles i træningen efter niveau/alder. Hver årgang har deres egne trænere, men de tre årgange samarbejder omkring afvikling af træning/kampe.

U11 + U12 truppen består af årgang 2014+ 2013. Disse piger træner samlet, men kan opdeles i træningen efter niveau/alder. Hver årgang har deres egne trænere, men de tre årgange samarbejder omkring afvikling af træning/kampe.

U13+U14 truppen består af årgang 2012 + 2011. Disse piger træner samlet og spiller 11mandskampe i U14 rækken.

Alle FIX-Piger træner og spille deres kampe i Pilesvinget, ved klubhuset (i Tingbjerg over vinteren).

FIX-Drenge:

U8 truppen består af drenge fra årgang 2017. Disse drenge træner samlet og kan opdeles i træningen efter niveau. Årgangen har en samlet ansvarlig som koordinerer trænerteamet og sociale aktiviteter.

U9 truppen består af drenge fra årgang 2016. Disse drenge træner samlet og kan opdeles i træningen efter niveau. Årgangen har en samlet ansvarlig som koordinerer trænerteamet og sociale aktiviteter.

U10 truppen består af drenge fra årgang 2015. Disse drenge træner samlet og kan opdeles i træningen efter niveau. Årgangen har en samlet ansvarlig som koordinerer trænerteamet og sociale aktiviteter.

U11 truppen består af drenge fra årgang 2014. Disse drenge træner samlet og kan opdeles i træningen efter niveau. Årgangen har en samlet ansvarlig som koordinerer trænerteamet og sociale aktiviteter.

U12 truppen består af drenge fra årgang 2013. Disse drenge træner samlet og kan opdeles i træningen efter niveau. Årgangen har en samlet ansvarlig som koordinerer trænerteamet og sociale aktiviteter.

U19 truppen består af drenge fra årgang 2007 + 2006. Disse drenge træner i en samlet trup og har en turneringshold tilmeldt i den Københavnske Mesterrække.

Alle FIX-Drenge træner og spille deres kampe i Pilesvinget, ved klubhuset (i Tingbjerg over vinteren).

FIX-BB:

Boldklubben FIX og Brønshøj Boldklub samarbejder omkring ungdomshold fra U13 – U17 Drenge samt omkring U16 Piger. Alle årgange er opdelt i en Talent og breddetrup.

FIX-BB Piger:

U16 består af piger fra årgang 2010 + 2009. Truppen er opdelt i talenttrup og breddetrup.

FIX-BB Drenge:

U13 truppen består af drenge fra årgang 2012. Truppen er opdelt i en talenttrup samt to breddetrupper som er opdelt i FIX/BB i efteråret 2024, med henblik på samling i en trup fra 2025. Årgangen har en samlet årgangsansvarlig som er bindeled mellem talent og bredde.

U14 truppen består af drenge fra årgang 2011. Truppen er opdelt i en talenttrup samt en breddetrup. Årgangen har en samlet årgangsansvarlig som er bindeled mellem talent og bredde.

U15 truppen består af drenge fra årgang 2010. Truppen er opdelt i en talenttrup samt en breddetrup. Årgangen har en samlet årgangsansvarlig som er bindeled mellem talent og bredde.

U17 truppen består af drenge fra årgang 2009 + 2008. Truppen er opdelt i en talenttrup med to kamphold i hhv. U17 og U16 rækkerne. Herudover har årgangen en breddetrup med kamphold i U16 række.

Alle FIX-BB hold træner og spiller deres kampe i Tingbjerg Idrætspark.